|
Bahasa: EN | 中文 | BM |

Policy

1.Dasar Penghantaran
Tempoh Penghantaran
- Pesanan yang diterima akan diproses dan dihantar ke pintu rumah anda dalam masa 2 hari jika anda membuat pesanan sebelum jam 12:00 malam. (Contoh: Pesanan pada 1/1/2021, mungkin dihantar pada 1/1 / 2021-2 / 1/2021)

- Pesanan yang diterima akan diproses dan dikirimkan ke pintu rumah anda dalam masa 3 hari jika anda membuat pesanan setelah jam 12:00 malam. (Contoh: Pesanan pada 1/1/2021, mungkin dihantar pada 1/1 / 2021-3 / 1/2021)

Perlindungan Penghantaran
Pesanan dihantar di Johor Bahru (Saleng, Senai, Kulai, Johor Bahru & kawasan 24 batu) sahaja. Kami tidak menghantar ke P.O. Alamat kotak.

Kos penghantaran

Kawasan Saleng, Senai & Kulai
Sekiranya pesanan anda yang dibeli melebihi RM100 (tidak termasuk beras, minyak, garam dan gula), kami akan memberikan penghantaran percuma. RM8 lagi akan dikenakan sekiranya pesanan anda kurang dari RM100. Kos penghantaran dikira dan dipaparkan di halaman Checkout sebelum anda menyelesaikan pesanan anda.

Johor Bahru & kawasan 24 batu
Sekiranya pesanan yang anda beli melebihi RM100 (tidak termasuk beras, minyak, garam dan gula), kami akan memberikan penghantaran percuma. RM8 lagi akan dikenakan sekiranya pesanan anda kurang dari RM100. Kos penghantaran dikira dan dipaparkan di halaman Checkout sebelum anda menyelesaikan pesanan anda.


2. Polisi Bayaran Balik
Setelah pembayaran anda selesai, bayaran balik tidak dibenarkan.

3. Kepulangan

- Anda boleh mengembalikan produk dengan menukar atau mengganti produk bernilai sama atau yang lebih tinggi jika ada masalah dalam produk. Sekiranya anda mengganti produk bernilai lebih tinggi, anda perlu membayar kos perbezaan. Setelah kami mengesahkan kecacatan dan meluluskan permintaan pengembalian anda, hantarkan produk tersebut kepada kami dengan kos anda sendiri dan kami akan memberikan produk penggantian dalam masa 3 hari.

- Untuk mengembalikan produk anda, hantarkan keseluruhan produk dengan bungkusan asalnya ke NBS Cash & Carry Sdn. Bhd. at 83, Jalan SME 3, Kawasan Perindustrian SME, Bandar Putra, 81000, Kulai, Johor.


4. Dasar Privasi
Kami komited untuk melindungi privasi anda. Kami tidak menjual, berkongsi atau memperdagangkan maklumat peribadi pelanggan yang dikumpulkan dalam talian dengan pihak ketiga. Sila baca Pernyataan Privasi untuk lebih mengetahui mengenai dasar kami dalam mengumpulkan, menggunakan dan mendedahkan maklumat.

Kegunaan maklumat
Anda bersetuju bahawa maklumat peribadi yang kami kumpulkan dari anda akan digunakan dan atau dikongsi dalam kumpulan syarikat kami dan kepada pihak ketiga untuk salah satu tujuan berikut:

i. Untuk menyampaikan produk yang anda beli dari laman web kami.
ii. Untuk memberitahu dan mengemas kini anda mengenai penghantaran produk dan untuk tujuan sokongan pelanggan.
iii. Untuk memberi anda maklumat produk yang relevan.
iv. Untuk memproses pesanan anda dan memberi anda perkhidmatan dan maklumat yang ditawarkan melalui laman web kami dan yang mungkin anda minta.
v. Untuk membolehkan kami menguruskan akaun berdaftar anda dengan kami.
vi. Untuk mengesahkan dengan syarat undang-undang atau mematuhi proses undang-undang.
vii. Untuk mengesahkan atau melakukan transaksi kewangan berhubung dengan pembayaran yang mungkin anda buat dalam talian. Sebagai contoh, pembayaran yang anda buat melalui laman web kami akan diproses oleh eGHL (www.e-ghl.com).

Maklumat peribadi yang kami kumpulkan termasuk:
i. Nama
ii. Nombor telefon
iii. Nombor telefon
iv. Alamat penghantaran
v. Alamat Pengebilan
vi. Alamat emel

Keselamatan maklumat
Kami menggunakan langkah-langkah keselamatan tertentu, seperti penyulitan jika sesuai. Kami juga mengambil langkah yang sesuai untuk memastikan bahawa maklumat anda dilayan dengan selamat.

Perubahan pada Dasar Privasi
Kami berhak untuk mengubah dan mengubah Dasar Privasi setiap saat. Sebarang perubahan pada polisi ini akan disiarkan di laman web kami. Anda harus memeriksa Polisi ini bila-bila masa anda mengakses laman web kami dan juga mengetahui versi Dasar yang paling baru yang berlaku.

Aduan mengenai pelanggaran privasi
Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan cara kami menangani pertanyaan atau aduan anda, jangan ragu untuk menghubungi kami.


5. Tentang Kami
NBS Cash & Carry Sdn. Bhd.
Alamat
i. Indahpura, Kulai, Johor: 83,Jalan SME 3,Kawasan Perindustrian SME,Bandar Indahpura,81000,Kulai,Johor.
ii. Taman Khet Loong, Kulai, Johor: No 12,Jalan Khat Loong,81000,Kulai,Johor
iii. TJ Mart, Saleng, Senai, Johor: Lot 35,36,43A,53,53A,Batu 17 1/2,Jalan Air Hitam,81400,Senai,Johor.

Hubungi:
Mr Cho:012-7628599
Ms Chee:011-16329472

Alamat emel
nbsccsb8599@gmail.com